Doprava

Question Jaké jsou způsoby přepravy či vyzvednutí objednávky?
Answer

  • Česká pošta

Balík vám můžeme doručit tradičně českou poštou. Zásilka bývá obvykle u zákazníka do 1 až 2 pracovních dnů. Podrobnosti o doručení zjistíte v e-mailu a SMS na telefonním čísle, které jste uvedli v objednávce.

Cena:

Balík do ruky CZK 99,- pouze po v rámci České republiky.

Při objednávce nad CZK 2.000,- je doprava zdarma.

  • Kurýr

 

Další možnost doručení je prostřednictvím kurýrní služby. Vybereme pro vás vhodnou společnost a jakmile bude balíček odeslán, dostanete číslo zásilky a odkaz, kde lze zásilku sledovat.

Cena:

CZK 89,- v rámci České republiky

EUR 6,- Slovenská republika

EUR 8,- ostatní země

Při objednávce nad CZK 2.000,- je doprava zdarma/79 EUR doprava zdarma.

  • Osobní odběr

Objednávku si můžete vyzvednout osobně na adrese níže. Osobní odběr je zcela zdarma.

Adresa osobního odběru:

Mail Step a.s.
Do Čertous 2760/10
Praha 9 – Horní Počernice, 193 00

Question Kdy mi bude objednávka doručena?
AnswerObjednávky skladem expedujeme ihned. V drtivé většině případů budou doručeny na území České republiky v následující pracovní den, případně do dvou dnů. Na území Evropy pak může doručení trvat 3-7 dní. Po odeslání dostanete číslo zásilky a odkaz, na kterém můžete svůj balíček sledovat a budete tak vždy vědět, kde právě je.
Question Kdy si mohu objednávku vyzvednout osobně?
AnswerOsobní odběr má vždy maximální prioritu, tyto objednávky odbavujeme přednostně. Balík si můžete vyzvednout už do několika hodin od objednávky. Nemusíte čekat v tomto případě na žádné potvrzení z naší strany.

Zboží je možné vyzvednout ve všední dny mimo svátky v době od 10:00 do 16:00.

Reklamace a vrácení zboží

Question Mohu zboží vrátit?
AnswerNefiremní zákazníci mají samozřejmě možnost odstoupit od kupní smlouvy do 14 dnů od nákupu bez udání důvodu.
Question Jakým způsobem mohu zboží vrátit?
AnswerPro vrácení zboží ve 14denní lhůtě prosím pošlete zboží na adresu:

Mail Step a.s. – RECLAR
Do Čertous 2760/10
Praha 9 – Horní Počernice, 193 00

Zašlete kompletní balení s průvodním dopisem, který bude obsahovat:

  • důvod vrácení (dobrovolné)
  • jméno a adresa kupujícího
  • bankovní číslo účtu kupujícího
  • kontakt na kupujícího (tel a mail)
Následně vám pošleme peníze zpět.

 

Question Co když zjistím, že objednaný produkt po vyzkoušení neodpovídá mým představám?
AnswerVe 14 denní lhůtě můžete bez problémů vrátit i rozbalený a vyzkoušený produkt, pokud bude kompletní a v bezvadném stavu.
Question Jaká je záruka?
AnswerNefiremním zákazníkům poskytujeme na přístroje standardní záruční lhůtu 24 měsíců. Při nákupu na IČO získáte záruční lhůtu 12 měsíců, pokud budete peeler používat v provozu salónu. Při přeprodeji vašim zákaznicím k domácímu použití získáváte běžnou záruku 24 měsíců od doby, kdy si u nás přístroj zakoupíte.
Question Kde mohu uplatnit pozáruční opravy?
AnswerPoskytujeme servisní služby na všechny námi prodávané výrobky. Kromě toho nabízíme také exkluzivní nabídku na koupi nového produktu, pokud nám předáte starší na likvidaci. Ozvěte se nám v takovém případě e-mailem na support@reclar.cz a vše vyřídíme.
Question Jak mám postupovat v případě reklamace zboží?
AnswerZašlete prosím výrobek na adresu:
Mail Step a.s. – RECLAR
Do Čertous 2760/10
Praha 9 – Horní Počernice, 193 00

Zašlete kompletní balení s průvodním dopisem, který bude obsahovat:

  • důvod reklamace
  • jméno a adresa kupujícího
  • bankovní číslo účtu kupujícího
  • kontakt na kupujícího (tel a mail)
Následně vám pošleme peníze zpět.

Platba

Question Jaké jsou možnosti platby zboží?
Answer

  1. platební kartou (Mastercard, Visa, American Express, Diners Club)
  2. digitální peněženkou Masterpass
  3. Google Pay
  4. Dobírka pouze v rámci ČR a SK (+ CZK 29,-/ 3 EUR )